
- 1 Czego ten dokument dotyczy
- Ten dokument reguluje zasady korzystania przez Ciebie z prowadzonego przez nas sklepu internetowego znajdującego się pod adresem www.hardcoder.sklep.pl, a w szczególności (choć nie wyłącznie) zasady działania sklepu, zasady dokonywania zakupów i rozliczeń za nie czy zasady rezygnacji z usług lub zakupów.
- Regulamin stanowi integralną część wszelkiego rodzaju umów zawieranych między nami a Tobą tj. umów sprzedaży i umów o świadczenie usług. Akceptacja regulaminu jest warunkiem koniecznym, jeśli chcesz coś u nas kupić lub chcesz, abyśmy świadczyli Ci usługi szkoleniowe.
- W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z niniejszym regulaminem, polityką prywatności czy jakimikolwiek innymi zasadami działania naszego sklepu zawsze możesz do nas napisać na adres: kontakt@hardcoder.pl lub skontaktować się z nami pod numerem telefonu: 698388083.
- 2 Kogo ten dokument dotyczy
- My – HardCoder Paweł Miry, ul. Aleksandra Brucknera 37D, 30-394 Kraków; NIP: 6762601787, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
- Ty – każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej, która składa zamówienie w naszym sklepie.
- Sklep internetowy – strona internetowa znajdująca się pod adresem hardcoder.sklep.pl
- Konsument – Ty, o ile korzystasz z naszych usług lub robisz zakupy w naszym sklepie jako osoba fizyczna bez związku z ewentualnie prowadzoną przez Ciebie działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Usługa szkoleniowa – świadczone przez nas na Twoją rzecz działania mające poprawę stanu Twojej wiedzy i kompetencji w obszarze związanym z tematem kursu.
- Treść cyfrowa – produkt w postaci cyfrowej – zarówno przesłany elektronicznie (kod dostępu), jak i na nośniku, np. płycie CD czy pendrive USB.
- 3 Jak działa nasz sklep
- W naszym sklepie możesz kupić dostępy do kursów szkoleniowych oraz oferowanych przez nas materiałów szkoleniowych.
- Korzystanie z naszych kursów i z przygotowywanych przez nas materiałów jest odpłatne. Cena każdego kursu lub materiałów znajduje się przy ich opisie.
- Najważniejsze informacje związane z każdym kursem, w szczególności te dotyczące zakresu wiedzy przekazywanej na kursie, terminarza zajęć, zasad obowiązujących na kursie, form komunikacji, a także tego, co zawiera cena kursu znajdują się w opisie każdego kursu.
- Każdy z kursów ma swój odrębny regulamin, uszczegółowiający zasady korzystania z kursu. Będziesz musiał zapoznać się z regulaminem i zaakceptować go przed potwierdzeniem zamówienia. Regulamin kursu uzupełnia niniejszy regulamin, a nie zastępuje go.
- Nie zapewniamy uczestnikom kursu ani osobom kupującym w naszym sklepie towary sprzętu komputerowego ani łącza internetowego umożliwiającego korzystanie z naszych usług. Zapewnienie sprzętu umożliwiającego korzystanie z usług leży w Twojej gestii.
- W przypadku złamania postanowień niniejszego regulaminu lub regulaminu kursu, a także naruszenia prawa lub rażącego naruszenia dobrych obyczajów, możesz zostać usunięty z kursu lub może zostać ci uniemożliwione korzystanie z określonych funkcjonalności dostępnych dla uczestników kursu (np. możliwość publikowania na forum). W takim przypadku nie przysługuje Ci zwrot poniesionych przez Ciebie kosztów – ani w części, ani w całości.
- W przypadku wystąpienia tymczasowego braku możliwości korzystania z naszych usług zobowiązujemy się naprawić niezwłocznie usterkę; jeśli usterka będzie spowodowana błędem dostawcy zewnętrznego, możemy dokonać jego zmiany w trakcie trwania kursu. Nie przysługują ci roszczenia odszkodowawcze w tych przypadkach za wyjątkiem sytuacji, gdy wystąpi długotrwała przeszkoda uniemożliwiająca organizację kursu.
- Przed potwierdzeniem zamówienia będziesz musiał zaakceptować również niniejszy regulamin, a także zasady przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych zawartych w polityce prywatności i klauzuli informacyjnej. Konieczne może być także zaakceptowanie przez Ciebie oświadczeń dotyczących zasad odstąpienia od umowy.
- Umożliwiamy założenie konta w naszym sklepie, choć nie jest to wymagane do zakupów. Niezależnie od tego poprosimy Cię o podanie następujących danych na Twój temat:
- Imię i nazwisko,
- Adres zamieszkania z miejscowością o kodem pocztowym,
- Numer telefonu,
- Adres e-mail.
- Powyższe dane są nam niezbędne do wykonania na Twoją rzecz usługi lub sprzedaży towarów.
- Jeśli chciałbyś otrzymać fakturę wystawioną na prowadzoną działalność gospodarczą, poprosimy Cię również o podanie nazwy firmy (wraz z adresem) oraz numeru NIP. Bez podania tych danych nie będziemy mogli wystawić faktury. Dane te należy podać przed finalizacją zakupu kursu – później wystawienie faktury może nie być możliwe (wynika to z przepisów prawa podatkowego).
- 4 Treści cyfrowe
- Kiedy kupujesz od nas treści cyfrowe, udzielamy Ci na nie wyłącznie licencji. Treści te chronione są prawem autorskim. Jeśli chcesz poczytać o tym, na jakich zasadach udzielamy Ci licencji i jak działają prawa autorskie w odniesieniu do naszych treści, spójrz do rozdziału „Prawa autorskie – jakie nam przysługują?”, zawartego w niniejszym regulaminie.
- Przy każdym kursie wskazujemy zawartość treści cyfrowych. Do korzystania z tych treści wystarczy komputer z dostępem do Internetu i zaktualizowana przeglądarka internetowa (Google Chrome, Opera, Safari, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Brave Browser, Vivaldi). Gdyby okazało się, że w przypadku któregoś kursu pojawią się dodatkowe wymagania, wyraźnie o tym poinformujemy w opisie kursu.
- Jeśli udostępniamy Ci treść cyfrową, możemy – za Twoją zgodą – udostępnić Ci ją przed upływem terminu na odstąpienie od umowy. Umożliwi Ci to skorzystanie z treści od razu, jednak nie będziesz mógł odstąpić od umowy w takim przypadku. Podobna sytuacja będzie mieć miejsce, gdy dostarczymy Ci nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- 5 Jak działają płatności?
- Ceny wszystkich produktów w naszym sklepie podajemy w złotych polskich. Podajemy ceny brutto, czyli takie, które zawierają podatek VAT. Jeżeli którakolwiek cena będzie ceną netto (tj. niezawierającą podatku VAT), wyraźnie to wskażemy przy wysokości ceny.
- Za zakupione u nas produkty i szkolenia możesz zapłacić w następujący sposób:
- Tradycyjnym przelewem na nasz rachunek bankowy, który Ci wskażemy,
- Przelewem błyskawicznym (tzw. pay-by-link),
- BLIK-iem,
- płatność ratalna mBank mRaty
- karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
- Operatorami płatności w zakresie form płatności online są spółki Blue Media S. A. oraz PayPro S.A.
- Jesteś zobowiązany do dokonania płatności (przez co rozumiemy wpływ środków na nasz rachunek bankowy lub uzyskanie potwierdzenia zaksięgowania środków u operatora płatności) w terminie dwóch dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Jeśli nie dokonasz zapłaty w tym terminie, Twoje zamówienie zostanie anulowane.
- Jeśli zwrócimy ci pieniądze, to niezależnie od wybranej metody płatności pieniądze zostaną zwrócone na rachunek bankowy podpięty do formy płatności, z której skorzystałeś płacąc za nasze usługi lub produkty. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Do ceny usługi lub produktu możemy doliczyć koszty obsługi płatności lub dostawy. Jeżeli tak się stanie, poinformujemy Cię o tym przed przejściem do serwisu operatora płatności.
- Faktury wystawiamy i przesyłamy w formie elektronicznej, na adres mailowy, który podasz przy zamówieniu lub rejestracji konta. Akceptując niniejszy regulamin, wyrażasz na to zgodę. Wystawiamy również faktury w formie papierowej – jeśli chciałbyś otrzymać fakturę pocztą, zgłoś to przy zamówieniu.
- Akceptując niniejszy regulamin potwierdzasz, że masz świadomość, że dokonujesz płatności za cały kurs lub towar z góry. W przypadku rezygnacji z kursu lub zakupu towaru nie przysługuje Ci zwrot środków, poza przypadkami opisanymi w niniejszym regulaminie.
- 6 Jak dostarczamy Twoje zakupy
- W przypadku kursów, świadczenie usług odbywa się przy wykorzystaniu środków komunikacji online. Aby skorzystać z kursów, musisz mieć komputer z podłączeniem do Internetu.
- Uzyskasz dostęp do materiałów szkoleniowych albo niezwłocznie po potwierdzeniu przez nas dokonania zapłaty za kurs, albo – w wybranych przypadkach wskazanych w opisach poszczególnych kursów lub ich regulaminach – w dacie rozpoczęcia kursu.
- W przypadku materiałów na nośnikach fizycznych dołączanych do kursu lub zakupu materiałów niezależnie od uczestnictwa w kursie, dokonujesz wyboru formy dostawy podczas składania zamówienia.
- Jeżeli chcesz, aby materiały zostały dostarczone na inny adres niż ten, który podałeś jako Twój adres zamieszkania, skorzystaj z opcji „inny adres wysyłki”, dostępny w formularzu zamówienia.
- Wysyłane przez nas paczki doręczane są wyłącznie na terytorium Polski.
- Paczka z materiałami szkoleniowymi może do Ciebie zostać dostarczona dopiero w trakcie trwania kursu – zależy to od prowadzonego kursu (daty jego rozpoczęcia) i daty zapisania się przez Ciebie na kurs.
- Sprawdź zawartość przesyłki przy odbiorze i to, czy nie jest uszkodzona. W przypadku gdy zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona lub niepełna – natychmiast złóż reklamację przewoźnikowi oraz powiadom nas o tym, pisząc wiadomość na adres kontakt@hardcoder.pl. Brak natychmiastowego zgłoszenia może uniemożliwić nam rozpatrzenie Twojej reklamacji.
- 7 Prawa autorskie – jakie nam przysługują?
- Wszelkie opublikowane przez nas materiały na stronie internetowej, jak i materiały szkoleniowe stanowią naszą własność, chronioną prawem autorskim. Zabraniamy ich kopiowania, przetwarzania oraz udostępniania osobom trzecim, bez naszej wyraźnej pisemnej zgody.
- Wskazujemy, że uczestnikom naszego kursu udzielamy wyłącznie ograniczonej czasowo (na czas trwania kursu) i terytorialnie, niewyłącznej licencji na korzystanie z naszych materiałów szkoleniowych, jednak wyłącznie na potrzeby edukacyjne naszych kursantów. Materiały te nie mogą być udostępniane jakimkolwiek osobom trzecim, przez co rozumiemy również zakaz udostępniania loginu i hasła do platformy szkoleniowej.
- 8 Rezygnacja z naszych usług i odstąpienie od umowy – w jakich sytuacjach Ci przysługuje?
- Jeżeli kupujesz u nas jakiś produkt lub usługę jako konsument lub osoba prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą (o ile dokonujesz zakupu bez związku z zawodowym charakterem Twojej działalności), masz prawo do odstąpienia od umowy (bez konieczności podania jakiejkolwiek przyczyny) w terminie czternastu dni kalendarzowych od:
- W przypadku szkoleń (w tym takich, do których wysyłamy dodatkowo materiały) – daty dokonania i prawidłowego opłacenia zamówienia oraz jego potwierdzenia przez nas; prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Ci, jeśli od razu udostępnimy Ci treści cyfrowe – w takim przypadku poinformujemy Cię wcześniej o utracie prawa do odstąpienia od umowy i poprosimy Cię, abyś wyraził zgodę na udostępnienie Ci treści przed upływem terminu na odstąpienie od umowy i abyś wyraził zgodę na utratę prawa do odstąpienia od umowy,
- W przypadku, gdy wyłącznie kupujesz rzeczy, które Ci dostarczamy – od daty dostarczenia rzeczy; prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Ci, jeśli otworzysz oryginalne opakowanie zawierające nośnik po jego doręczeniu.
- Odstąpienie od umowy powoduje, że zawarta między nami a Tobą umowa traktowana jest jak nigdy niezawarta. W takim przypadku zarówno my, jak i Ty zobowiązani jesteśmy do zwrotu tego, co otrzymaliśmy w ramach umowy.
- Zwrotu płatności dokonany niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie czternastu dni od otrzymania od Ciebie oświadczenia o zwrocie.
- Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Wyżej opisane prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Ci, jeśli zaistnieje jedna z niżej opisanych sytuacji:
- Wykonamy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą i poinformujemy Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez nas utracisz prawo odstąpienia od umowy,
- Jeśli przedmiotem świadczenia są̨ nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- Jeśli dostarczamy treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za Twoją wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Cię przez nas o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Odstąpić od umowy możesz w formie wiadomości email lub listownie. Możesz przy tym użyć formularza, który stanowi załącznik do niniejszego regulaminu, choć nie jest to konieczne.
- Po upłynięciu terminu do odstąpienia od umowy, odstąpienie nie jest możliwe. W takim przypadku nie możesz domagać się od nas zwrotu zapłaconych na naszą rzecz kosztów ani w całości, ani w części.
- 9 Jak możesz złożyć reklamację?
- Pamiętaj, że masz możliwość złożenia reklamacji, jeśli jesteś niezadowolony z naszych usług lub dostarczonych towarów.
- Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi (zgodności z umową) tzn. jeżeli produkt ma wadę fizyczną lub prawną, o której nie ma mowy w opisie produktu. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową.
- Reklamacje dotyczące zamówionych Produktów możesz złożyć drogą mailową na adres kontakt@hardcoder.pl lub korespondencyjnie na nasz adres.
- Wnosząc reklamację, podaj następujące dane: imię i nazwisko, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (np. numer zamówienia, datę transakcji), przedmiot i przyczynę reklamacji, dane kontaktowe.
- Powiadomimy Cię o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji w terminie czternastu dni od jej otrzymania tą samą drogą, jaką przesłana została reklamacja chyba, że zastrzeżesz inną formę kontaktu.
- Informujemy, że masz prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Możesz w tym celu:
- złożyć skargę poprzez unijną platformę ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL
- złożyć wniosek do Inspekcji Handlowej (uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595),
- zwrócić się do miejskiego lub powiatowego rzecznika praw konsumenta.
- 10 Jak przetwarzamy Twoje dane?
- Kiedy dokonujesz u nas zakupów materiałów lub kursu, przetwarzany Twoje dane osobowe. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, choć niezbędne do wykonania na Twoją rzecz usług lub sprzedaży Ci towarów.
- Dane wykorzystywać będziemy w celu realizacji Twojego zamówienia, a także do kontaktu z Tobą. Mogą być one przekazane do podmiotów trzecich, takich jak operator płatności czy przedsiębiorstwo zajmujące się dostawą towarów.
- Twoje dane przetwarzany na podstawie powszechnie obowiązujących w Polsce przepisów prawa, w szczególności:
- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (popularnie zwanego „RODO”),
- Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
- Dokładne zasady przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności pod adresem: https://hardcoder.sklep.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/11
- 11 Co, jeśli jakieś postanowienie nie znajduje się w tym regulaminie?
W zakresie nieuregulowanym niniejszym regulaminem stosujemy przepisy prawa powszechnie obowiązującego na terytorium Polski.
- 11 Zmiany w regulaminie – kiedy i w jakim trybie możemy je wprowadzić?
- Ten regulamin obowiązuje od dnia 1.01.2023
- Ten regulamin może ulegać zmianie. O każdej zmianie poinformujemy Cię z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem (tj. tydzień przed wejściem w życie zmian).
- O zmianie regulaminu poinformujemy Cię w wiadomości e-mail lub przy kolejnym logowaniu na Twoje konto.
- Jeżeli wykupisz u nas dostęp do kursu lub zakupisz materiały szkoleniowe przed wprowadzeniem zmian w regulaminie, zastosowanie będzie miał do Ciebie regulamin z chwili, w której złożyłeś zamówienie i je opłaciłeś.
Załącznik – wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Adresat: HardCoder Paweł Miry, ul. Brucknera 37D, 30-394 Kraków
Adres e-mail: kontakt@hardcoder.pl
Ja/My(*) niniejszym informuje/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data
(*) Niepotrzebne skreślić.