DRUKOWANY SKRYPT do kursu "Python: Kurs Semestralny" - edycja 2020-2022
Opis
DRUKOWANY SKRYPT do kursu "Python: Kurs Semestralny" - edycja 2020-2022
Skrypt zawiera notatki do wszystkich treści zajęć kursowych z Kursu semestralnego (tematy realizowane w latach 2020-2022), ćwiczenia z rozwiązaniami, zestawy zadań do samodzielnego rozwiązania oraz materiały dodatkowe do niektórych tematów.
Polecany jako bardzo wysoko oceniane przez uczestników uzupełnienie kursu, stanowiące zebranie najważniejszych zagadnień, miejsce do zaznaczania interesujących części, dodawania własnych notatek, pomoc w przypadku utknięcia, a przede wszystkim "kolejny ekran" na zajęciach lub też okazję do "przetestowania" nas przed zakupem pełnego udziału w kursie!
Wysyłki realizujemy w ciągu 24h od zamówienia.Czy chcesz kupić sam skrypt drukowany bez udziału w kursie? Jeśli masz taką ochotę, to zapraszamy :) Zaznaczamy jednak, że nie jest to pełnoprawna książka do nauki programowania, z której nauczysz się programować - i nigdy nie miała taka być; a jedynie zebrane przez nas notatki i zadania wspomagające naukę na kursie "Python: Kurs Semestralny" w edycjach 2020-2022. Może też stanowić drogowskaz do samodzielnego zdobywania wiedzy!
Sprzedaż tylko do wyczerpania zapasów magazynowych - ta edycja nie będzie wznawiana!
ZAKRES KURSU (spis tematów skryptu)
2. Działania na zmiennych, operacje logiczne, instrukcja sterująca if
3. Grupowanie danych w Pythonie - kolekcje i operacje na nich
4. Automatyzacja kodu - pętle for, while, pętle zagnieżdżone, operacje na pętlach
5. Grupowanie kodu - tworzenie i wywoływanie funkcji
6. Poszerzanie możliwości programów - importowanie modułów (m.in. math, random, time)
7. Operacje na plikach i przetwarzanie tekstu, praca z wyjątkami
8. Tworzenie wykresów w Pythonie (biblioteka matplotlib)
9. Podstawy programowania obiektowego w Pythonie
*10. Moduł Turtle - praktyczne zastosowanie programowania obiektowego
*11. Przetwarzanie obrazów w Pythonie (biblioteka pillow/PIL)
*12. Moduł Tkinter - graficzny interfejs użytkownika w Pythonie
*13. Podstawy tworzenia gier komputerowych - biblioteka PyGame
*14. Tworzenie własnych modułów, debugowanie kodu, ciekawostki Pythona oraz Q&A! (pytania i odpowiedzi, omówienie dalszych kroków nauki programowania)
* - uwaga - tematy realizowane w edycji kursów w latach 2020-2022, zostały zastąpione innymi w edycji odnowionej od 2023 r.
Dane techniczne
Okładka | miękka |
Liczba stron | 86 |
Format | A4 |
Autorzy | Paweł Miry, Olga Janiszewska |
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
