Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI I COOKIES SERWISU: www.hardcoder.sklep.pl

  • 1 Czego dotyczy ten dokument?

Ten dokument przedstawia zbiór zasad, na podstawie których przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz wykorzystujemy pliki cookies.

Zobowiązujemy się postępować właściwie, jeśli chodzi o zbieranie, wykorzystywanie i ochronę danych osobowych. Chcemy, abyś był pewny, że Twoje dane są z nami bezpieczne a także w pełni rozumiał, w jaki sposób je wykorzystujemy, aby zaoferować Ci lepsze i bardziej spersonalizowane usługi. Właśnie dlatego została opracowana ta Polityka prywatności i cookies.

  • 2 Kto będzie przetwarzał Twoje dane osobowe?
  1. Administratorem danych jest HARDCODER MIRY JANISZEWSKA SPÓŁKA JAWNA, ul. Rakowicka 10B/4, 31-511 Kraków; NIP: 6751754808, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000914992. W dalszej części dokumentu, dla uproszczenia jego czytelności, używamy formuły „my” w odniesieniu do określenia nas oraz „Ty”, do określenia użytkowników naszych serwisów.
  2. Nie będziemy jako Administrator podzlecać przetwarzania danych osobowych bez Twojej uprzedniej zgody, z wyjątkiem starannie wybranych dostawców realizujących określone funkcje dla nas w zakresie:
  • Hostingu, dostarczania platformy zakupowej, przechowywania baz danych, usług komunikacji elektronicznej,
  • Realizacji płatności,
  • Usługi dostawy towarów (jeżeli będziemy chcieli dostarczyć Ci materiały szkoleniowe),
  • Rozliczeń podatkowych i prowadzenia dokumentacji księgowej,
  • Świadczenia usług prawnych (w przypadku powstania między Tobą a nami sporu prawnego).
  • 3 Na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane?

Twoje dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit. b, c, f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tzw. RODO. Stosujemy też wszelkie inne przepisy prawa obowiązujące na terytorium Polski w tym zakresie.

Dane przetwarzamy na podstawie zawartej między Tobą a nami umowy sprzedaży usług, zgodnie z niniejszą Polityką i wyżej wymienionymi przepisami prawa.

  • 4 Po co przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania usługi szkoleniowej lub dostarczenia zamówionych materiałów szkoleniowych, a także w celu wypełnienia obowiązków prawnych (w szczególności, choć nie tylko, podatkowych i księgowych) ciążących na nas jako Administratorze danych, a także w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu nas jako Administratora np. windykacji roszczeń, a także prowadzenia korespondencji, w tym elektronicznej.

  • 5 Gdzie przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Twoje dane przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W niektórych przypadkach mogą być one przesyłane i przetwarzane przez naszych partnerów (hosting, operatorzy płatności) poza tym obszarem. Zawsze będzie to następowało w ramach obowiązujących przepisów prawa, a przy przetwarzaniu danych podjęte zostaną przez nas odpowiednie techniczne i organizacyjne środki przeznaczone do ochrony przed nieupoważnionym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem danych osobowych, oraz przed przypadkową utratą lub zniszczeniem bądź uszkodzeniem danych osobowych.

  • 6 Kto ma dostęp do Twoich danych osobowych?

Dostęp do Twoich danych osobowych mają jedynie upoważnieni pracownicy, współpracownicy i podwykonawcy w celu realizacji swoich obowiązków służbowych, a także podmioty świadczące usługi opisane w paragrafie poprzednim. Minimalizujemy dostęp każdej z tych osób/podmiotów do Twoich danych osobowych, co oznacza, że Twoje dane przetwarzane są wyłącznie w zakresie potrzebnym do prawidłowego wykonania usługi na satysfakcjonującym dla Ciebie poziomie.

  • 7 Jakie dane osobowe przechowujemy?

Przechowujemy następujące dane osobowe:

  • imię i nazwisko, adres, adres e-mail i numer telefonu;
  • informacje na temat płatności i historię płatności;
  • informacje na temat zamówień.
  • 8 Jakie masz prawa w związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych?
  1. Masz prawo do:
  • dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  • przenoszenia danych,
  • usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
  • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  1. Jeżeli uważasz, że Twoje dane osobowe przetwarzamy niezgodnie z przepisami RODO lub innymi przepisami regulującymi przetwarzanie danych osobowych, to masz prawo złożenia na nas skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dawniej GIODO).
  2. W sprawach związanych z Twoimi danymi osobowymi możesz się z nami skontaktować:
  • Drogą listowną na adres: HARDCODER MIRY JANISZEWSKA SPÓŁKA JAWNA, ul. Rakowicka 10B/4, 31-511 Kraków,
  • Drogą mailową na adres: kontakt@hardcoder.pl

  • 9 Jak długo przechowujemy Twoje dane?

Twoje dane będziemy przechowywać tak długo, jak długo będziesz naszym klientem tj. będziesz posiadał konto w naszym serwisie. W przypadku usunięcia przez Ciebie konta, będziemy przechowywać Twoje dane w następujących przypadkach:

  • Dane księgowe i rozliczeniowe – w celach rozliczeń z należności publicznoprawnych, do czasu przedawnienia zobowiązań podatkowych lub innych wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego,
  • Gdy nie zapłacisz za nasze usługi – wyłącznie w celu dochodzenia od Ciebie roszczeń,
  • Na żądanie uprawnionych do tego organów – przez czas występowania żądania.

POLITYKA COOKIES

  • 10 Co to są cookies?

Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne – w szczególności pliki tekstowe – i są umieszczane przez nas podczas każdej wizyty na Twoim urządzeniu.

  • 11 Kto wykorzystuje cookies?

My – są to cookies administratora – wiążą się one ze świadczeniem na Twoją rzecz usług i umożliwiają nam sprawienie, abyś np. nie musiał się każdorazowo logować do naszego sklepu (dzięki cookies nasz sklep „rozpoznaje” Twój komputer).

Nasi partnerzy – w zakresie, w jakim korzystają z naszego serwisu i oferują funkcjonalności wymagające korzystania z cookies.

  • 12 Jakie są typy cookies?

Sesyjne – cookies pozostają na Twoim urządzeniu wyłącznie do zakończenia sesji danej przeglądarki (co najczęściej następuje w momencie jej wyłączenia). Po zakończeniu sesji dane są usuwane.

Trwałe – są przechowywane na urządzeniu i pozostają tam, dopóki ich nie skasujesz. Wyłączenie przeglądarki lub urządzenie nie powoduje usunięcia cookies.

  • 13 Po co wykorzystujemy cookies?

Cookies wykorzystujemy w kilku celach:

  • Zwiększenie bezpieczeństwa – sprawdzenie czy Twoje urządzenie jest bezpiecznie zalogowane przez cały czas trwania jego wizyty w naszym serwisie;
  • Zapamiętanie preferencji – ulepszenie działania Serwisu np. poprzez spersonalizowane treści, powitanie lub zapamiętanie wybranego języka;
  • Zapamiętanie sesji użytkownika – dzięki temu nie musisz się za każdym razem logować, nawet jeśli korzystasz z naszego serwisu na tym samym urządzeniu;
  • Analiza sposobu korzystania z serwisu – zbieranie statystyk dotyczących m.in. ogólnej liczby wizyt odsłon oraz odwołań do serwisu;
  • Informacje zwrotne od użytkowników serwisu – niewyświetlanie powiadomień o charakterze jednorazowym po przejściu użytkownika do kolejnej podstrony serwisu, niewyświetlanie powiadomień cyklicznych przez zdefiniowany okres;
  • Wtyczki /widgety – dzielenie się treściami serwisu na platformach społecznościowych, odnotowywanie interakcji użytkowników w serwisie (np. za pomocą licznika liczby udostępnień);
  • 14 Co możesz zrobić, jeśli nie chcesz cookies albo chcesz ograniczyć ich działanie?

Pomimo, że większość przeglądarek internetowych automatycznie zezwala na umieszczanie na komputerze plików cookies, możesz zabronić akceptacji plików cookies lub ograniczyć ich zapisywanie, a te dotychczas zapisane – usunąć.

Wszystkie nowoczesne przeglądarki mają możliwość usunięcia cookies lub ich zablokowania w swoich ustawieniach.

Pamiętaj, że zablokowanie możliwości korzystania z plików cookies lub ich usunięcie może wpływać na funkcjonalność naszego serwisu, np. pamiętanie sesji logowania (tj. brak konieczności każdorazowego wpisywania loginu i hasła podczas wizyty na naszej stronie).

Polityka została ostatnio zaktualizowana: 14.11.2021

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl